آموزش, مقالات

بهترین دوربین مداربسته برای نصب در منازل

بهترین دوربین مداربسته برای نصب در منازل

از ابتدای بشریت امنیت یک بحث مهم و اساسی بوده است که به مرور زمان پیشرفت تکنولوژی بسیار کارآمدتر و بهتر شده است. یکی از مباحثی که همیشه مورد توجه می باشد این است که بهترین دوربین مداربسته برای نصب در منازل که در چند جهت مورد بررسی قرار گرفته شده است از جمله امنیت جان و مالی که گاها جبران ناپذیر نیست. دوربین مداربسته مناسب منازل گام بزرگی در راستای تامین امنیت

و کم شدن نگرانی و ترس برداشته است تا دسترسی سازمان را تا حدودی محدود کند.

هدف منازل در سرقت ها از گذشته تا کنون عبارتند از بالای دیوار های قسمت های بیرون ساختمان، استفاده از نرده و حفاظ برای دیوار بیرونی ساختمان و پنجره های طبقات پایین بوده است.

در نصب بهترین دوربین مداربسته برای نصب در منازل چه مکان هایی باید در نظر داشته باشیم.

1-درب های ورودی ساختمان:

مهم ترین محلی که مشخص می کند چه کسانی در ساختمان تردد می کنند از درب ورودی ساختمان می باشد. چرا که به راحتی ورود و خروج همه افراد را زیر نظر دارید.

برای همین منظور توصیه می شود دوربین را مقابل درب و ارتفاع بالا نصب گردد (تا مانع لمس برخی افراد با دوربین شوید) و حتما باید در نظر داشت در زاویه دید مناسب قرار گیرد و همچنین کیفیت بالایی دوربین های مقابل ساختمان داشته باشد تا در شناسایی دقیق صورت افراد کمک کند.

2- استفاده از دوربین ها برای درب پشتی:

گزارش ها نشان می دهد که در ساختمان هایی که دارای درب پشتی هستند احتمال دزدی 22% افزایش یابد بنابراین دوربین با کیفیت در این مکان می تواند شما را تا حدودی ایمن سازد.

3-پارکینگ

پیشنهاد می شود از بهترین و با کیفیت ترین مدل دوربین استفاده شود زیرا در طول روز به دفعات زیاد برای تردد اتومبیل ها باز و بسته می شود. گاهی پارکینگ ها به دلیل تردد زید در طی روز باز می مانند که احتمال سرقت خودرو بالا می رود. نصب دوربین در پارکینگ و محوطه اطراف پیشنهاد می شود.

4-نصب دوربین مداربسته در داخل ساختمان

در برخی گزارشات در دوربین های مقابل درب و دوربین های پشتی تصویری از سارق ثبت نشده بود زیرا دزد همسایه بوده است و امکان ثبت تصویری نبوده است بنابراین از دوربین ها در مقابل درب ورودی منزل نیز استفاده شود تا در بی نتیجه گذاشتن سارق تاثیر داشته باشد.

زمانی که به مسافرت می روید یا به هر دلیلی در خانه نیستید، دوربین امنیتی تمام اتفاقات خانه را ضبط می کند. با نصب دوربین مداربسته می توانید در طول سفر از شرایط منزل خود مطلع شوید.

5- پشت بام

اگر پشت بام شما به گونه ای است که کسی می تواند از محیط بیرون در آن وارد شود پس توصیه می شود از یک دوربین در بالای پشت بام (خر پشته) استفاده کنید.

برای نصب بهترین دوربین مداربسته برای نصب در منازل امنیتی و تعداد آن ویژگی های ذکر شده را بررسی کنید تعداد را می توانید در نظر داشته باشید و در همین راستای استفاده دوربین مداربسته با کیفیت در نوع دیجیتال و آنالوگ وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارند.

بطور کلی مزایا و معایب دوربین های آنالوگ و دیجیتال:

  • کیفیت تصاویر نسبت به دوربین های آنالوگ بهتر است و ثبت تصاویر در شب متعارف تر و واضح تر است.
  • زاویه بیشتری دارد و نسبت به رمزنگاری تصاویر

معایب دوربین های دیجیتال

  • گران بودن این مدل از دوربین ها
  • داشتن دانش شبکه برای پیکربندی

مزایای دوربین های آنالوگ

  • نصب و راه اندازی بسیار ساده
  • هر شصی می تواند با استفاده از کابل کواکسیال دوربین را به سیستم ضبط DVR کند.
  • دوربین با کیفیت FULL HD ، 4K، HD

معایب دوربین های آنالوگ

  • کیفیت تصاویر نسبت به دیجیتال پایین تر است.
  • عدم محافظت در برابر دسترسی به سیستم رمز نگاری
  • ضعف هایی نسبت دوربین های IP

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی است.

در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد.

هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد.

با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *