آموزش, مقالات

تفاوت بین جک های ریلی و بازشنوده

تفاوت بین جک های ریلی و بازشنوده

تفاوت بین جک های ریلی و بازشنوده که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آسان تر شدن کارها و همچنین استفاده کمتر از انرژی زندگی را برای مردم راحت تر نموده است.

بطور خلاصه جک برقی باعث آسانتر شدن عبور و مرور مردم شده است به این صورت که با توجه به مدل و شرایط درب پارکینگ روی آن نصب می شود و با فشار دادن یک دکمه ای به راحتی امکان باز و بسته شدن درب است. (بدون نیاز از هدر رفتن انرژی )

دیگر لازم نیست برای باز و بسته کردن نیروی زیادی صرف شود.

تفاوت بین جک های ریلی و بازشنوده

  • جک الکترو مکانیکی: برای درب های کم تر دد و با وزن سبک استفاده می شود. مانند ساختمان های مسکونی حدودا 20 واحد و عمر مفید آن بین 8 تا 10سال پیش بینی شده است.
  • جک های برقی الکترو مکانیکی: این جک های برقی مناسب درب های پر تردد و بسیار سنگین است مناسب اماکن عمومی و ادارات ها می باشد.

برای امنیت هر چه بیشتر از قفل برقی نیز استفاده می شود. و همانطور که می دانید قیمت این نوع جک ها  از جک برقی الکترومکانیکی گران تر است و بیشتر هم عمر مفید دارد که کارایی جک هیدرولیک را بین 10 تا 15 سال ارزیابی کرده اند.

جک پارکینگی شامل چه تجهیزاتی می شود

  1. ریموت کنترل
  2. چشمی
  3. مرکز کنترل
  4. چراغ های هشدار دهنده
  5. قطعات فلزی

تفاوت جک های الکترومکانیکی و جک های برقی هیدرولیکی:

جک های الکترو مکانیکی بر پایه مکانیک و برق کار می کند و برای تردد پایین است اما جک هیدرولیک با روغن کار می کند و برای تردد بسیار زیاد است و وزن بالایی را تحمل می کند.

الکترومکانیک شامل 2 نوع ولتاز 220 ولت و 24 ولت می باشد اما هیدرولیکی تنها یک نوع 240 ولت دارد.

جک های الکترو مکانیکی مدل 220 ولت از UPS استفاده می شود.

که در قطع برق از باتری  پشتیبان و شارژ برای هنگام قطع برق است.

اما جک های هیدرولیکی با روغن است و بدون هیچ تغییری کار می کند.

جک های در دو مدل ساخته می شود:

  • ریلی (درب های پر تردد)
  • بازویی(درب های کم تردد)

با توجه به ویژگی های که به تفکیک بیان شد می توان خرید آسان و بدون مشکلی داشته باشید.

جک های برقی چه در نوع ریلی و چه نوع بازویی در برندهای متفاوت ساخته شده است. بهترین نوع جک ها ی ایتالیایی می باشد که همچنان نبض بازار را در دست دارند همچنین برخی از برندهای فعال ایرانی می توانند کارائی مشابه برندهای خارجی را داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی است. در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *