آموزش, مقالات

تفاوت پنل های کدینگ و نامبریک سیماران در چیست؟

تفاوت پنل های کدینگ و نامبریک سیماران

در ابتدای مسیر تا کنون آیفون های صوتی و تصویری بسیار پرطرفدار عمل کرد و در برندهای خارجی و داخلی در بازار عرضه کردند اما در مدت کوتاهی آیفون های صوتی که نوع اولیه آن اف اف نام داشت جای خود به آیفون های تصویری در سایزها و مدل های متفاوت تغییر دادهاست. طبیعی ست که با پیشرفت تکنولوژی، بزرگتر شدن شهرها، عظیم تر شدن برج ها و ساختمان ها معضلات و مشکلاتی پیش بیاید. شرکت های گوناگون به دنبال راه حلی بودند که با پنل های کدینگ و نامبرینگ توانستند مشکلات عدیده را حل کنند. در سطرهای ذیل به کارائی و تفاوت پنل های کدینگ و نامبریک سیماران می پردازیم.

تفاوت پنل های کدینگ و نامبریک سیماران :

با توجه به عملکرد پنل های نامبرینگ در ساختمان ها در برج ها متوجه معایب و مشکلات بسیار آن شده ایم که به تفکیک به توضیح آن می پردازیم.

  • ظاهر و زیبایی ساختمان برای استفاده کننده حائز اهمیت است که بخاطر وجود شاسی های زیاد زنگ دار در پنل های نامبرینگ به خطر افتد.
  • احتمال خرابی زود هنگام در این مدل بسیار است.
  • عدم داشتن امکانات کافی در آیفون های تصویری
  • هزینه گزاف در کابل کشی و پنل نامبرینگ
  • نصب بسیار سخت در پیاده سازی پنل های نامبرینگ
  • عمر کوتاه این مدل از پنل ها

مزایای استفاده از پنل های کدینگ و نامبریک سیماران در چیست؟

  1. ایجاد زیباسازی در ظاهر ساختمان و محیط مرتبط
  2. استفاده تنها از یک پنل برای هر تعداد واحد
  3. کاهش میزان خرابی و تخریب شدن
  4. اختصاص یک کد خاص برای باز شدن درب برای هر واحد
  5. قابلیت باز نمودن درب ساختمان با اختصاص یک کارت برای هر شخص
  6. استفاده از امکانات اضافی نظیر تماس واحد و یا دایورت تماس
  7. اختصاص یک کد مخصوص به آیفون تصویری هر واحد
  8. عمر طولانی تر
  9. کابل کشی مرقون به صرفه نسبت به پنل های نامبرینگ وجود دارد.
  10. تغییر اضافه کردن کابل در ساختمان برای تغییر نوع پنل وجود ندارد.

چه زمانی نیاز به نصب پنل های کدینگ و نامبرینگ می باشد؟

پنل های کدینگ در زمان نصب نیاز به کد دادن در هر واحد را دارد، در صورتی که در پنل های نامبرینگ اصلا این امکان وجود ندارد.

بطور مثال در پنل های کدینگ هنگام زدن کد 42 باید پنل به دستگاه فرمان دهد تا دستگاه واحد 42 را تشخیص داده و زنگ آن واحد به صدا در بیاورد.

باید بدانید دستگاهی که پنل به آن عمل فرمان را انجام می دهد دیکودر نام دارد. همانطور که گفته شد از این دستگاه برای کد دادن به واحد ها استفاده می شود.

هر دیکودر معمولا برای 4 واحد استفاده می شود. مثلا در یک ساختمان 40 واحدی شما به ازای هر 4 واحد یک دیکودر استفاده خواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی است. در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *