آموزش, مقالات

دلایل محبوبیت کرکره برقی چیست؟

محبوبیت کرکره برقی

کرکره برقی یک از بروزترین و پرکاربردترین کرکره های موجود در بازار است. در گذشته قبل از ورود درب اتوماتیک کرکره ای، از کرکره دستی استفاده می شد که مقاومت پایینی داشتند و با دست باز و بسته می شدند. اما با ورود درب اتوماتیک، تنها با فشردن یک دکمه ریموت درب باز و بسته می شود.

کرکره برقی علاوه بر راحتی و مقرون به صرفه بودن و سهولت نصب نیز ویژگی های منحصر به فردی دارد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای طراحی به منظور حفظ حریم خصوصی، صرفه جویی در مصرف انرژی، همچنین جلوگیری از دسترسی سارقان امنیت را ایجاد کرده است. با توجه به این ویژگی ها توانسته زیبایی و ظرافت در ساختمان های مسکونی و تجاری را تحت تاثیر قرار بدهد و همه این دلایل باعث محبوبیت دو چندان این محصول شده است.

کرکره برقی معمولا از ورق های آلومینیومی ساخته می شود که به خوبی می تواند در مقابل بروز آتش سوزی مقاومت داشته باشند و با استفاده از یک ریموت به راحتی می توان کنترل راه دور انجام داد. همان طور که گفته شد، کرکره های غلتکی کاملا مقرون به صرفه بوده و براساس مفاهیم جدید فن آوری ساخته شده اند.

انواع کرکره برقی از لحاظ جنس

درب اتوماتیک کرکره ای با متریال های مختلفی ارائه می شود که بر قیمت محصول نیز تاثیر می گذارد.

تیغه آلومینیوم : از پرفروش ترین انواع تیغه ها، آلومینیوم است. این تیغه ها در برابر خط و خش مقاوم بوده و سبک است. و در مکان های پرتردد سوله ها، مغازه ها و در مکان های صنعتی استفاده می شود.

تیغه پلی کربنات : که با تیغه شفاف نیز شناخته می شود از مقاومت بالایی برخوردار است به همین دلیل در مکان های امنیتی و بانک ها بیشترین کاربرد را دارد.

از سایر مشخصات تیغه های پلی کربنات : ضد خش و آتش سوزی، ضد زنگ بودن است. تیغه های پلی کربنات در رنگ های متنوعی تولید می شود و به دلیل ویژگی های خاصی که دارد از قیمت بالاتری نسبت به سایر تیغه ها برخوردار است.

تیغه گالوانیزه : تیغه های گالوانیزه، به دلیل رنگ و متریال استفاده شده در ساختمانهای مسکونی و پارکینگ ها استفاده می شوند. همچنین برخلاف تیغه آلومینیوم ضدخش نبوده و احتمال زنگ زدگی دارد.

اما از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

اجزا کرکره برقی

تیغه ها، محفظه، رول، ریل، ریموت، موتور کرکره برقی

انواع موتور کرکره برقی

شامل موتور ساید و موتور سانترال می باشد.

 مزایا:

سیستم کنترل خودکار:

کرکره برقی دارای امکان کنترل از راه دور است. سیستم های اتوماتیک در کرکره های محل کار می تواند بسیار مفید باشد زیرا این امر باعث صرفه جویی در وقت می شود. این نوع کرکره ها به دست نیاز ندارد علاوه بر ریموت های دیجیتال ،ریموت های وایرلس (بی سیم) نیز هستند که حتی امکان نمایش جزئیات درجه حرارت در فضای باز بیرونی را دارد.

  • رنگ و طرح

کرکره های برقی غلتکی در رنگ های مختلف برای مطابقت با پنجره و طراحی داخلی شما در دسترس است. برخی از شرکت ها رنگ و طرح را نیز با سلیقه مشتری تولید می کنند. کرکره برقی به آسانی قابل نصب و استفاده هستند شما می توانید از این طرح های مختلف استفاده کنید که واقعا جلوه های شیک و زیبا به شما می بخشد.

  • تمیز کردن آسان

برس های تمیز کننده همراه کرکره هستند که به طور اتوماتیک وظیفه تمیز کردن را انجام می دهند. بنابراین روند تمیزکردن بسیار آسان می شود. علاوه بر این اندازه دسته های برس شما را قادر می سازد  که حتی به دلیل ارتفاع بالای که دارد که موجب می شود دسترسی نداشته باشید کار را برایتان آسان کند.

  • حفاظت

کرکره های غلتکی در برابر اشعه مضر خورشید می تواند به فضای داخلی آسیب برساند که این پرتوها همچنین برای انسان ها مضر هستند. در بعضی مواقع حتی به دلیل تابش نور خورشید که از طریق پنجره ها انجام می شود ممکن است سیستم های تهویه مطبوع کار نکنند. در اینجا کرکره های غلتکی نقش مهمی در نگه داشتن پرتوهای مضر که موجب آسیب رساندن به انسان و همچنین فضای داخلی داشته می شود. که این نیز به پایین آمدن دمای داخل اتاق کمک می کند. کرکره های غلتکی قابلیت محافظت از فضای داخلی در برابر هوای سرد را دارد.

  • حریم خصوصی

مدل پنجره ای باعث حفظ حریم خصوصی و محافظت کامل در خانه یا محل کار می شوند که برای افراد، موجب بالا رفتن امنیت حریم خصوصی می شود.

کرکره غلتکی برای استفاده بسیار راحت است و همینطور امنیت مکانی را فراهم می کند و مکان شما را در مقابل سارقان محافظت می کند. و اینکه برای ساختمان های مسکونی یا تجاری استفاده می شود. فروشگاه اینترنتی کیانسل محصولاتی با کیفیت بالا را ارائه می دهد  ممکن است بخواهید نصب کرکره برقی را بررسی کنید که متخصصان ما می توانند به شما  در انتخاب کالای مناسب و متناسب با سبک و دکور مکانی که در نظر دارید کمک کنند.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی است. در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد.  هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *