نقد و بررسی

رسیور کرکره برقی چگونه عمل می کند؟

رسیور کرکره برقی چگونه عمل می کند؟

کرکره برقی در این چند دهه اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است بطوریکه تقریبا اکثر صاحبان مشاغل از کرکره برقی استفاده می کنند زیرا بخاطر امنیت بیشتر و هم در زیباسازی سطح نقش موثری دارد. همانگونه که می دانید هر تکنولوژی از اجزای مهمی تشکیل شده است که در راه اندازی آن بسیار پر اهمیت است رسیور کرکره برقی یکی از چند پارامتر حساس در راه اندازی کرکره می باشد.

رسیور کرکره برقی

رسیور کرکره برقی یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده کرکره اتوماتیک هستند که وظیفه دریافت سیگنال و فرمان دادن به موتور را جهت باز و بسته کردن کرکره بر عهده دارد. جایگاه این قطعه قالبا در بالای ریل در قسمت فوقانی درب بوده و نصب می گردد. حال قرار است در این مقاله به کارایی و نحوه عملکرد این قطعه پر کار بپردازیم.

رسیور کرکره برقی چگونه عمل می کند؟

در سطر فوق با وظیفه رسیور و نحوه دریافت سیگنال و انتقال آن به موتور آشنا شده ایم اگر این عمل به درستی انجام شود دریافت سیگنال و در مرحله انتقال درب کرکره براساس خواسته شما باز و بسته خواهد شد. به راحتی می تواند سیگنال هایی که دریافت می کند را تجزیه و تحلیل کرده و نیروی لازم برای باز و بسته شدن کرکره برقی بدون دخالت فیزیکی و وارد نمودن نیروی بدنی مضاعف را تامین کند.

آیا در تماس با مدل های کرکره برقی قابل استفاده می باشد؟

  1. کرکره برقی اتوماتیک تحولی عظیم در صنعت درب سازی می باشد که علاوه بر زیبایی امنیت را دو چندان کرده است.
  2. فناوری رسیور در این دهه مدل های کرکره برقی کاربرد دارد، حتی کرکره های شفاف (پلی کربنات)

مزایای استفاده از ریموت و رسیور کرکره برقی

  • حذف شدن نیروی فیزیکی (ریست کردن)
  • افزایش سرعت عمل
  • دارای سنسورهای هستند که هنگام بسته شدن درب از برخورد آن به زمین جلوگیری می کند.
  • تنظیم صحیح هنگام باز و بسته نمودن درب
  • طولانی تر شدن عمر کرکره های برقی
نکنه بسیار مهم:

هنگام شست و شوی کرکره اتوماتیک باید از نفوذ آب در رسیور کاملا جلوگیری کرد.

از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری کنید. (پوشاندن با یک مخزن پلاستیکی)

چه مواردی باعث می شود رسیور به درستی عمل نکند؟

  1. عدم تنظیم صحیح: برخی تکنسین ها بنا بر نداشتن تجربه کافی نمی توانند به درستی کددهی انجام دهند، بنابراین درب درست عمل نکرده و سیگنالی دریافت نمی کند.
  2. عوامل طبیعی: اگر در معرض بارش باران، نفوذ آب و قرارگیری بطور مستقیم در مقابل نور خورشید باشد عملکرد خود را بتدریج از دست می دهند.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی است. در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *