نقد و بررسی

ریموت درب پارکینگ چیست؟

ریموت درب پارکینگ چیست؟

ریموت جک پارکینگی

با توجه به پیشرفت بشر در همه ی زمینه ها و راحت تر شدن فعالیت های روزمره، ریموت درب پارکینگ هم می تواند به روند آسان تر شدن فعالیت انسان کمک بسزایی کند. همان طور که به خوبی می دانید قبلا برای باز و بسته شدن درب حتما لازم بود نیروی زیادی برای حرکت دادن وارد شود اما امروزه ریموت های موجود در بازار با کنترل دست بشر کار سخت و دشوار انسان را با فشار دادن چند کلیک انجام می دهد و این کنترل بسته به نوع ریموت حتی در فاصله چند متری نیز امکان پذیر است.

 انواع ریموت درب پارکینگ در بازار

البته در بازار انواع گوناگونی از ریموت وجود دارد که گاهاً فابریک نبوده و کارایی خود را بعد از مدتی از دست می دهد ولی از نظر نوع کارایی به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شود:

1. ریموت مدل کد لرنینگ

با توجه به فرآیند علم تا کنون رایج ترین نوع ریموت، ریموت های کد لرنینگ است که با موتور برقی ست می شود. هر ریموت با چند مرحله با رسیور ست می شود. ابتدا باید درب ریموت کاملا باز شود و کلید شناسایی را پیدا کنید و به مدت 2 ثانیه انگشت خود را روی آن قرار دهید. در مرحله بعد حتما لازم است پس از روشن شدن LED  کلید اول را به مدت 2 ثانیه فشار دهید که بعد از این مرحله تایید ریموت با چشمک قابل رویت است.

2. ریموت دیپ سوئیچ

این نوع از ریموت برای نوع خاصی از موتورها استفاده می شود مثل موتورهای ساید که قدرت بیشتری نسبت به موتورهای توبولار دارند و قطع به یقین این ریموت ها از نظر کارایی قدرت بیشتری دارد. و به نسبت ریموت های دیگر بیشتر استفاده می شود. نحوه ست کردن این نوع ریموت شباهتی بسیار با کد لرنینگ دارند با تفاوت به اینکه برای باز کردن درب ریموت باید همه پیچ های ریز با پیچ گوشتی باز شود و 8 تا کلیک که روی ریموت است و این چند کلیک به ترتیت با رسیور موجود ست شود در واقع هر یک از این 8 کلید با فعالیت رسیور حرکت می کند و برنامه می گیرد.

3. ریموت بلوتوثی

این نوع ریموت کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و برای تنظیمات به رسیور و باز کردن درب نیاز ندارد. فقط لازم است ریموت و موتور با ریموت خام در کنار هم مچ شود. نکته خیلی مهم ریموت ها ناسازگاری انواع متفاوت با یکدیگر است چرا که نحوه ست شدن آنها متفاوت است و میزان قدرت آنها نیز کاملا  قابل تفکیک است.

بدیهی است که در بازار هم ریموت فابریک و غیر فابریک وجود دارد و شباهت بسیاری با یکدیگر دارند و یک سری افراد سودجو ریموت های فیک را با قیمت ارزان در اختیار مردم قرار می دهند که بعد از مدت کوتاهی کارایی خود را از دست می دهد.

در بسیاری موارد اصلا با رسیور ست نمی شود بنابراین برای دریافت ریموت های فابریک فروشگاه آنلاین کیانسل می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید و با تعویض نوع ریموت قطعا باید رسیور اصلی آن نیز تغییر کند و به طبع همه ریموت های موجود باید تعویض گردد پس یک انتخاب مناسب می تواند به شما احساس امنیت خاطر را نیز فراهم کند.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی است. در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *