نقد و بررسی

قفل برقی ریموت دار چیست و چگونه عمل می کند؟

قفل برقی ریموت دار چیست

قفل برقی ریموت دار

معمولا افراد عادت دارند که پس از خروج درب را سه قفل کنند در صورتی که آیفون تصویری در آن محل نصب شده است. اگر کسی زنگ بزند محال است که بتواند درب را تا قفل از رسیدن به پشت درب بگشاید زیرا درب سه قفله شده است اما اگر قفل های یوتاب، قفل برقی سیزا و یا قفل برقی کاویان بر روی درب شما نصب شده باشد با فشردن کلید بازشو آیفون درب را باز کنید و پس از ورود شخص مجدد درب سه قفل می شود. این قابلیت در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی یک مزیت بزرگ محسوب می گردد.

این مدل از قفل ها به راحتی نصب می شوند و دارای دو عدد ریموت کنترل و با یکبار شارژ تا 80 بار بالا و پایین می شود.

قفل پارکینگی یکی از چند الزامات در امنیت پارکینگ می باشد که پارکینگ شما را ایمن می کند و جایگاه ماشین شما را اختصاصی می کند، این امر شما را از تنش رانندگان جلوگیری و همچنین در وقت صرفه جویی می کند.

مزایا و مشخصات فنی قفل برقی ریموت دار

هر فناوری و تکنولوژی یا یکسری مزایا و معایب به همراه دارد غالبا سعی شده تا مزایای آن بیشتر باشد و از مدل قبلی خود بهبود و چشم گیری داشته باشد.

مزایای این فناوری شامل موارد زیر می باشد:

  • افزایش امنیت
  • امکان کنترل تردد
  • دارای کیفیت فوق العاده
  • دارای ولتاژ کاری 12 ولت
  • افزایش دو چندان سرعت تردد
  • استقامت و مقاومت  بالا در برابر فشار ( این امر در مقابل سرقت کار آمد است)
  • عدم نیاز به هرگونه تغییر و تخریب و اصلاح بر روی درب
  • دارای زبانه خلاص کن مکانیکی برای استفاده از درب در زمان قطع برق
  • امکان اتصال به انواع درب های هوشمند از جمله خانه های مجهز به تجهیزات هوشمند، کارتخوان، سیستم های اثرانگشت و تشخیص چهره

قفل برقی ریموت دار چگونه نصب می شود؟

نکته ای که باید در نصب این مدل از قفل ها به آن توجه کرد این است که باید در چهار چوب درب در مقابل زبانه قفل، مقداری سوراخ مقابل زبانه گشادتر گردد در حدی که قفل برابری داخل چارچوب قرار گیرد و امکان تنظیم قفل وجود داشته باشد.

نکته حائز اهمیت دیگر در نصب این مدل از قفل ها حتما باید دستگیره متحرک بیرونی با یک دستگیره ثابت تعویض گردد تا امکان باز شدن درب از بیرون نباشد و تنها از طریق قفل برقی اجازه تردد داده شود.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی است. در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *