آموزش

قفل درب برقی چگونه کار می کند؟

قفل درب برقی

قفل درب برقی در دو نوع قفل های الکترومغناطیسی و قفل های سنتی می باشند. یک قفل یا ماگلوک الکترومغناطیسی از یک آهنربای قدرتمند و یک صفحه آمارمانتور استفاده می کند. جریان الکتریکی از طریق آهنربا عبور می کند که به صفحه آرماتور می چسبد. هیچ اهرمی، دستگیره، پین یا سایر قسمت های متحرک در یکی از این سیستم ها وجود ندارد. برخی از سیستم های قفل برقی و قفل های سنتی را می توان جایگزین کرد. آنها از ورودی الکتریکی برای جا به جایی یک قفل یا پیچ استفاده می کنند. چندین نوع قفل مختلف وجود دارد اما همه آنها از یک اصل یکسان استفاده می کنند.

قفل سنتی با اجزای الکتریکی چگونه کار می کند؟

در قفل سنتی، پیچ یا اهرمی در درب به داخل قاب درب می چرخد و در آنجا توسط یک سری پین در قفل نگه داشته و یک کلید درج شده است. پین ها به ترتیب خاصی منتقل می شوند که باعث می شود پیچ یا اهرم جابه جا شود. سیستم های الکتریکی وجود دارند که از موتورهای بسیار کوچک برای ایمن سازی یا رها کردن پیچ استفاده می کنند. این سیستم ها به طور معمول برای ایمن یا آزاد کردن پیچ چیزی غیر از کلید استفاده می کنند. در هر دو سیستم نیازی به کلید سنتی نیست. روش های دیگری مانند صفحه کلید اسکنرهای بیومترتریک یا برچسب های RFID برای آموزش یک کامپیوتر کوچک در مکانیزم قفل استفاده می شود تا سیستم الکتریکی دستورالعمل قفل یا بازکردن درب را بفرستد.

انواع قفل درب برقی:

قفل درب برقی از انواع مختلفی از قفل های مغناطیسی،قفل های استوانه ای،قفل Mortise می باشند که برخی از این قفل ها گزینه های بیشتری نسبت به سایرین دارند، برای بهره برداری از همه این قفل ها منبع تغذیه و انتقال برق لازم است.

قفل های استوانه ای برقی و قفل Mortise

قفل های برقی به صورت قفل استوانه ای در دسترس هستند این قفل مقابل برقی دارای سیم کشی می باشند که باید از طریق هسته درب، فریم به منبع تغذیه و کنترل دسترسی منتقل شوند. قفل های استوانه ای و مورتیز که الکتریسیته هستند این امکان را دارند که به صورت قفل برقی ( FSA در حالت ایمن خراب شود ) یا قفل الکتریکی باز کننده ( FSE از امنیت خارجی ) است.

قفل مغناطیسی

قفل های مغناطیسی را می توان در قسمت درب نصب کرد که به آهنربای متصل به قاب وصل می شود. قفل های مغناطیسی با انرژِی الکتریکی می باشدکه بتوان درب را ایمن نگه داشت. اینها اغلب با قدرت  زیادی نگه داشته که قادر به بسته بودن درب می شوند. اکثر قفل های مغناطیسی ایمن نیستند به این معنی که هنگام اعمال نیرو به آن قفل می شود. اینها همچنین برای کنترل عملکرد به یک سیستم کنترل متصل خواهند شد.

دستگاه های برقی

دستگاه های خروجی غالبا الکتریسیته هستند و گزینه های الکتریکی بسیار بیشتری نسبت به انواع دیگر قفل های برقی در دسترس می باشند. یک گزینه محبوب برای پدهای فشار خروجی دستگاه اضافه کردن کیت زنگ دار است که هنگام فشار پد زنگ خطر را به صدا در می آورد این می تواند برای جلوگیری از استفاده از درب های بازشو مورد استفاده قرار گیرد.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی است. در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد

هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *