آموزش, مقالات

ویژگی های دزدگیر اماکن

ویژگی های دزدگیر اماکن

یکی از اصلی ترین نیازهای بشریت حفظ حریم خصوصی و امنیت می باشد که درهر شرایطی کوشیده است که این امر به نحو احسن انجام داده شود. ویژگی های دزدگیر اماکن که در حفظ امنیت اماکن و منازل ها گام های بسیار گسترده ای برداشته است. یکی از مهم ترین ابزارهای امنیت استفاده از دزدگیرهای اماکن است که در مدل های متفاوت قابل استفاده است گرچه با یکدیگر در کارائی تفاوت های دارند اما در اصل، چندین هدف را دنبال می کند و می تواند در کاهش استرس هزینه ها به شما کمک کند.

روش های کارکرد دزدگیرهای اماکن

سیستم های حفاظتی و امنیتی در بخش دزدگیرها علاوه بر نظارت رفت و آمد افراد در تحرک آنها با مشاهده امر مشکوکی سریعا اعلام هشدار می کند که با روش های گوناگون امکان پذیر است.

  1. یکی از روش ها به صدا در آوردن آژیر خطر می باشد که صاحبان را از خطر، آگاه می سازد هم ادامه کار را برای سارقین مختل می کند.
  2. در روش دیگر با اطلاع رسانی از طریق تماس و پیامک صاحبانی که از محل مورد نظر دور می باشند را مطلع می سازد.

با اتصال به دوربین مداربسته و سیستم تعریق آتش نشانی می توان از نمای دوربین، حرکات را تحت نظر گرفت هم در صورت مشاهده دود و آتش سیستم تعریق آتش نشانی را با آژیر ممتد با خبر ساخت.

بهترین راه برای حفظ امنیت دزدگیرهای

یکی از بهترین راه های حفظ امنیت است از طرفی امنیت مالی برای شرکت های بیمه که منازل و اماکنآن ها سرقت شده است به ارمغان آورده  زیرا به کمتر شدن پرداخت خسارت که مرتبط به هر سرقت و اتش سوزی است کمک بسیاری می کند تا صاحبان دچار ضرر مالی نشوند و در نهایت دور اندیشی مالی محسوب می شود.

نحوه کارکرد دزدگیرهای اماکن در منزل:

نحوه کارکرد دزدگیرهای اماکن در منزل به دو صورت می باشد:

دزدگیر سیم کارت و دزدگیر تلفنی که با آگاه سازی صاحبان نتیجه کار رامساعد می کند.

چند برند معتبر دزدگیرهای اماکن را تولید می کند تقریبا کارائی هر کدام مشابه است. اما در زمینه گارانتی و خدمات رسانی کمی با یکدیگر فرق دارند.

برندهایی که سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده اند که شامل برندهایی زیر می شود:

  • دزدگیر های کلاسیک
  • دزدگیرهای اماکن GMR
  • دزدگیرهایANIK

یکی از برندهایی که در گذشته بیشتر استفاده می شد برند سالیکس است. جالب است که بدانید در این زمینه بسیاری از شرکت ها داخلی فعالیت گسترده ای دارند و در ساخت نوع سیم کارتی آن نیز موفق شده اند.

ویژگی های دزدگیر اماکن در دستگاه مناسب و کارآمد:

  • کاربری ساده
  • امنیت اماکن را تامین کند.
  • دوام بالایی داشته باشد.
  • USER Frendly نباشد یعنی هر کاربر بتوانند به آسانی کار کند.
  • گارانتی معتبر
  • لوازم جانبی های برند
  • این عوامل در فرایند تامین بیشتر و استرس کمتر به شما می کند.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی است. در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *