آموزش, مقالات

کاربرد استابیلایزر (Sabilizer) در دوربین مداربسته چیست؟

کاربرد استابلایزر (Stabilizer)

کاربرد استابیلایزر (Sabilizer) در دوربین مداربسته این است که می تواند در واقع جریان برق را در   نوسان را کاملا به سیستم های مرتبط با دوربین مداربسته برساند. این مشکل در دوربین های مداربسته گران قیمت و با کیفیت که هر لحظه تحت کنترل است نیز بیشتر نمایان شود.

بنابراین ممکن است هنگام کارکرد دچار نوسانات برق شده که موجب اختلال و آسیب جدی شود که حتی باعث سوختگی این دستگاه نیز می شود و راه آسان آن استفاده از محافظ برق می باشد.

این دستگاه می تواند تا 150 درصد این مشکل نوسانات را بر طرف کند و در هنگام اختلال نوسانات برق، جریان را حدود یک دقیقه ثابت نگه دارد و مجدد جریان را متصل کند.

اما با قطع شدن برق جریان مرکزی برق دستگاه  ریست می شود و باید مجدداً نام کاربری و پسورد بدهید و اگر دسترسی به یوزر و پسورد نباشد سیستم نمی تواند شروع به ثبت تصاویر کند و زمان زیادی برای نظارت از محیط را از دست داده اید.

برای رفع این مشکل دستگاه استابیلایزر پیشنهاد می شود.

وظیفه و کاربرد استابیلایزر (Sabilizer) در دوربین مداربسته چگونه است؟

وظیفه نگه داشتن ولتاژ ورودی برق و تامین دوربین های مداربسته را در هنگام قطعی برق دارد که به صورت معمول برای تامین نیروی دستگاه هایی که به آن متصل هستند از یک باتری داخلی و خارجی بهره می برند.

عملکرد دستگاه استابیلایزر به چه صورت است؟

با توجه به اینکه اگر دستگاه قطع و وصل شود حتما باید نام کاربری یوزر و پسورد در آن را وارد نمود در صورت در دسترس نبودن وقت زیادی از دست می دهید و مخصوصا در دستگاه های ضبط تصاویر DVR این مشکل بیشتر است. زیرا این مدل از دستگاه ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند.

با عملکرد استابیلایزر که در حالت عادی دوربین مداربسته به آن متصل می باشد و با نگه داشتن جریانات برق ورودی به دوربین مانع از ایجاد نوسانات برق و آسیب رساندن به دوربین های مداربسته می شود حتی اگر جریان برق شهری قطع شود این دستگاه سریعا جریان برق خود را وارد دوربین مداربسته می کند تا از مشکلات بعدی از جمله ریست شدن و غیر فعال شدن دوربین مداربسته جلوگیری کند و در زمان نیز، صرفه جویی می کند و با خیال آسوده می توانید از دستگاه DVR و NVR استفاده کنید و بهترین راه ممکن برای حفظ تصاویر و سرعت بخشیدن در زمان می باشد.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی است. در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *