اهمیت استفاده از سیستم‌های امنیتی و حفاظتی برای ساختمان‌ها

سیستم‌های امنیتی و حفاظتی برای ساختمان‌ها

اهمیت استفاده از سیستم‌های امنیتی و حفاظتی برای ساختمان‌ها security and protection systems برای امنیت در هر مکانی برابر با آرامش آن است و داشتن آرامش و به صرفه بودن هزینه بوده است.

در گذشته برای برخی از اماکن ها از نگهبانی های محلی، سگ های نگهبان و حفاظ های آهنی استفاده می شد. اما امروزه در کنار همه این عوامل استفاده از دوربین مداربسته. آیفون تصویری و… گام بلندی برای تامین هر چه بیشتر آرامش برداشته است.

با چه ابزاری می توان اهمیت استفاده از سیستم‌های امنیتی و حفاظتی برای ساختمان‌ها را چند برابر کرد؟

  • داشتن پنل های اختصاصی با کدهای کاملا محرمانه، کنترل حرکت های افراد و مشاهده هرگونه حرکت مشکوک که باعث به صدا درآمدن دزدگیر می شود یکی از عوامل در برقراری امنیت است.
  • استفاده از دوربین های مداربسته خوب و مناسب در اطراف منزل یا در صورت لزوم در ساختمان، گاها نیاز است که بتوان از تمامی لحظات در داخل محوطه و یا حتی یک سالن ضبط کرد تا در هنگام پیش آمد با مشکل هر چه سریعتر و راحت تر آن موضوع را مورد بررسی قرار داد.

برخی از دوربین های مداربسته به صورت وایرلس کار می کنند که می توان تصاویر را هر لحظه  از راه دور بر روی گوشی و مانیتور کنترل کرد.

بعضی از دزدگیرها را می توان به دوربین مداربسته متصل کرد.

کنترل محیط قطعا آسانتر می شود زیرا با مشاهده هرگونه حرکات مشکوکی، آلارم هشدار به صدا در میاد و حتی امکان ارسال پیامک و تماس با بیست شماره را دارد در مکان هایی که امکان آتش سوزی بیشتر است این دزدگیرها به آتش نشانی مرتبط است.

سیستم های هوشمند در عمل بسیار موفق و پر فروش بوده اند و از یکسری هزینه های احتمالی از جمله سرقت، آتش سوزی و…. جلوگیری می کند. این سیستم ها با کمک هوش مصنوعی، حساسیت بنیانی ماشین و تشخیص صدا تشکیل شده است.

انواع دزدگیرها

دزدگیرها در دو نوع سیمکارتی و استفاده از خط تلفن هستند. یکی از جالب ترین مدل ها در این امر قفل هوشمند درب است که هنگام ورود و خروج افراد را کنترل می کند و اگر فردی درب باز بگذارد و یاسعی در بازکردن قفل آن را داشته باشد سریعا یک آلارم به گوشی همراه ارسال می شود.

ما همیشه کوشیده ایم تا عین راحتی و آرامش خود و امنیت را چندین برابر کنیم.

راه کارهای گوناگونی در این امر وجود دارد و چند سطر بالا گفته شد با پرداحت اندک هزینه ای می توان از ضررهای بزرگ جلوگیری کرد.

در این راستا چندین نکته لازم برای حفظ امنیت و آرامش می توان رعایت شود عبارتند از:

  • حد امکان داشتن آیفون های تصویری که بتوان تصاویر افراد را مشاهده کرد.
  • داشتن قفل و کلید مناسب  برای درب ها مخصوصا درب های اصلی
  • بررسی دوره ای جک های پارکینگی و در صورت نیاز به تعمیر آن
  • سپردن به نیروهای متخصص جایگذاری صحصیح دوربین های مداربسته و چک کردن دوره ای آنها و خالی کردن حافظه پر آن
  • داشتن دزدگیرهای پیشرفته که در صورت وجود خرابکاری سریعا شماره های ذخیره شده آلارم و هشدار بدهند.

اما باید توجه داشت همه این ابزارها در صورت داشتن استفاده از آن می تواند مفیدتر باشد. برای انتخاب کامل، راحت از کارشناسان حرفه ای کمک بگیرید و از سیستم های استفاده کنید که قابلیت  خوبی را داشته باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا