مقالات

تفاوت بین دوربین مداربسته HD و FULLHD در چیست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

 دوربین مداربسته HD و FULLHD | کیانسل

هنگامی که شما در حال انتخاب دوربین های آنالوگ با کیفیت بالا هستید، مهم است که از تفاوت بین دوربین مداربسته HD و FULLHD موجود بین انواع مختلف سیستم های دوربین مداربسته امنیتی اطمینان داشته باشید. مهمترین تفاوت دوربین مداربسته HD و FULLHD  در وضوع تصویر 1080 و 720 است.

دوربین مداربسته (FULLHD 1080) دو برابر وضوع تصویر، نسبت به دوربین مداربسته 720 (HD) است. این بدان معنی است که دوربین مداربسته 1080 وضوع  تصویر بالاتری دارد بنابراین اگر می خواهید در روز و شب تصاویر بهتری را ثبت کنید باید سراغ دوربین مداربسته 1080 FULLHD بروید.

دیگر تفاوت بین دوربین های  HD و FULL HD کیفیت تصویر یا رزولوشن آنها است. کیفیت تصویر دوربین های 1080 نسبت به دوربین های 720 بسیار بالاتر است بنابراین برای امنیت و نظارت در اماکن های  خاص استفاده از دوربین های  (FULLHD) الزامی است.

کیفیت دوربین مداربسته با وضوع HD  یا 720

هدف از دوربین مداربسته با رزولوشن 720 این است که این دوربین از وضوع تصویری 720 * 1280 برخوردار می باشد. در طی این سالهای گذشته وضوع دوربین های 720 کارایی بالای داشته اما با گذشت زمان استفاده از  این مدل دوربین های مداربسته کاهش یافته و مدل  FULLHD 1080 جایگزین شده است.

 توجه داشته باشید که وضوع تصویر توسط دو عدد ضرب می شود و نباید فقط به یک عدد مانند 1080 اکتفا کنید. به عنوان مثال رزولوشن 2 مگاپیکسلی برابر با 1024*1080 و اگر این عدد 1080*720 باشد وضوع 1 مگاپیکسلی است.

تفاوت بین دوربین مداربسته HD و FULLHD در چیست؟

پهنای باند در دوربین مداربسته HD و FULLHD

سیستم های دوربین 1080 به دلیل تفاوت از نظر رزولوشن و پهنای باند، تقاضای بیشتری را نسبت به 720 دارد.

تفاوت قیمت در دوربین مداربسته HD و FULLHD

یکی از تفاوت های مهم در دوربین های مدل  1080 و 720 این است که دوربین 1080 دارای هزینه بیشتر و البته دارای کیفیت تصویر و وضوح تصاویر بالاتری می ­باشد بنابراین استفاده از دوربین های (FULLHD)  توصیه می­ شود.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد  که هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان  خود را به دست آورد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *