نقد و بررسی

ریل کرکره برقی چیست؟

ریل کرکره برقی

در دهه‌های اخیر با پیشرفت و تکامل سیستم‌های امنیتی و حفاظتی در تمامی زمینه‌ها، کرکره‌های اتوماتیک از جمله ریل کرکره برقی به وجود آمده‌اند. به همین دلیل هر فرد بر اساس سلیقه و نیاز خود از کرکره‌های برقی استفاده می‌کند. کرکره‌های اتوماتیک از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند که در بخش‌های قبلی در مورد برخی از این اجزا صحبت شده است. این ویژگی‌ها باعث شده‌است که مردم در دنیای امروز به دنبال تنوع و سهولت در استفاده از کرکره‌ها باشند و این کرکره‌ها را به‌عنوان یک انتخاب محبوب و خاص می‌شناسند.

در سال‌های اخیر، با پیشرفت و تکامل سیستم‌های امنیتی و حفاظتی در تمامی زمینه‌ها، کرکره‌های اتوماتیک از جمله ریل کرکره برقی به وجود آمده‌اند. این تکنولوژی‌ها به همراه ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند، فرصتی را برای انتخاب بهتر و مطابق با نیازهای هر فرد ارائه می‌دهند. از این رو، هر فرد بر اساس سلیقه و نیاز خود از کرکره‌های برقی استفاده می‌کند. اجزای مختلفی که در ساخت کرکره‌های اتوماتیک به‌کار می‌روند، امکانات و ویژگی‌های متنوعی را برای کاربران فراهم می‌کنند. به لطف این ویژگی‌ها، مردم در دنیای امروز به دنبال تنوع و سهولت در استفاده از کرکره‌ها هستند و آن‌ها را به‌عنوان یک انتخاب محبوب و خاص در نظر می‌گیرند. در ادامه به ریل کرکره برقی چیست؟ میپردازیم.

ریل کرکره برقی

ریل های کرکره برقی برای حرکت مسیر تیغه ها طراحی و نصب می شوند و مسبب نظم و یکدستی تیغه ها می شوند.

تیغه ها در دو مدل وجود دارند:

  1. ریل ها ی آهنی
  2. ریل های آلومینیومی

 انواع ریل کرکره برقی

ریل یک کرکره برقی به صورت دو نوار مستحکم عمودی وجود دارند در دو طرف تیغه ها و داخل دهنه قرار می گیرد که تیغه ها را به پایین و بالا هدایت می کند. انتخاب ریل آهنی و یا آلومینیومی کاملا بستگی به سلیقه و نوع کارایی شما دارد.

ریل های کرکره برقی عمده وظیفه ای که بر عهده دارند جلوگیری از سایش بین ریل و تیغه های کرکره برقی از لاستیک داخل ریل استفاده می شود. معمولا ریل های آهنی برای تیغه های پلی کربنات مناسب تر می باشد. اندازه طولی ریل ها معمولا 3، 3.5، 4 کمتر است. باز با توجه به نیاز مشتری برش می خورد.

ریل های آلومینیوم

ریل های معمولی از چنس آلومینیوم هستند درون فریم فلزی 40*40 قرار می کنید و بخاطر اینکه درون اینگونه فریمی هستند از عرض ورودی هر طرف 6 سانتی متر کم می کند که مورئد پسند و در واقع یک عیب به حساب می آید.

ریل های اتوماتیک

نوع دوم ریل های اتوماتیک می باشد پشت پروفیل دار هستند. این نوع ریل ها از روبه رو هب پروفیل ها پیچ شده و از عرض ورودی کم نمی کند. اما بهترین نوع و مدل کرکره اتوماتیک ریل فولادی با ورق 2 میلی متری و با زوار مویی پانچ می شود. قابل ذکر است در این خانواده امنیت بیشتری را القا می کند.

همه ریل های موجود در سراسر بازار از جمله ریل فولادی با مویی های پرز دار عایق می شوند که از ورود گرد و خاک جلوگیری می کند. امنیت و حرکت به طور مستقیم به ذیل ها یسالم و بادوام بستی دارد و می توان گفت توان امنیتی کرکره بسته به ری های آن می باشد.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی است. در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *