نقد و بررسی

مزایا و معایب قفل برقی چیست؟

مزایا و معایب قفل برقی

قفل برقی در مکان‌هایی که امنیت بسیار مهم است و حتی برای فضاهایی که قفل‌های معمولی شکسته شده‌اند، استفاده می‌شود. دسترسی به قفل برقی برای کودکان دشوار است، بنابراین در شب‌ها امنیت را به طور نسبی فراهم می‌کند.

همچنین، این نوع قفل‌ها تقریباً با تمامی سیستم‌های امنیتی و حفاظتی هماهنگ هستند. از قفل‌های ساده و سنتی با زبانه‌های قدیمی تا قفل‌های برقی سیلندری که برای فعال‌سازی و اعلام هشدار در سیستم‌های امنیتی استفاده می‌شوند. قفل‌های سیلندری در این نوع از قفل‌ها بهترین گزینه هستند، هم از لحاظ کارایی و هماهنگی و هم از لحاظ مقرون به صرفه بودن.

مزایا و معایب قفل برقی

قفل های برقی گرچه بسیار حایز اهمیت در زمینه امنیت می باشند اما با نصب هشدار دهنده و یا حتی چراغ از باز و بسته شدن درب می توانید اطمینان خاطر فرمایید. این مدل از قفل ها بدون استفاده از کلید های معمولی و سنتی نیز کار می کندو امکان بازگشایی درب وجود دارد. به همین دلیل نام دیگر قفل برقی را سیستم دسترسی الکترونیکی بدون کلید گفته می شود.

برای هوشمندسازی منازل و اماکن پر اهمیت و کنترل از دور برای باز نمودن درب ها از قفل برقی استفاده می شود. دسترسی از طریق گوشی آسان است و با کانکت شدن و فشار دادن یک گزینه در گوشی هوشمند همراه خودتان می توانید از راه دور درب را باز کنید. این امر باعث می شود مشکلاتی که در فراموش کردن کلید یا گم کردن کلید وجود می آید را پیش گیری کنید.

قطعا با انتشار یک محصول و شی جدید با مزایا و معایب روبرو خواهیم شد که در سطرهای ذیل به آن می پردازیم.

مزایای قفل برقی چیست؟

  •  قفل های برقی برای شما آسایش و راحتی بیشتری را ایجاد می کند.
  • قفل های برقی غالباً با تمامی سیستم های امنیتی هماهنگ می شود.
  • برای ایمن تر سازی محیط کار و منزل قفل مقابل برقی بهترین گزینه می باشد.
  • امکان کنترل و دسترسی از راه دور: از مزایای قفل برقی امکان اتصال به ریموت و آیفون می باشد. و به راحتی و از راه دور می توان درب را کنترل کرد.
  • جلوگیری از اتلاف وقت و استرس در هنگام فراموشی کلید
  • به عنوان یک سیستم هشدار دهنده می توان از آن استفاده نمود.
  • نصب آسان

معایب قفل برقی چیست؟

  • گران بودن این نوع قفل نسبت به نوع ساده آن : همانطور که اشاره شد قفل برقی از قابلیت های زیادی برخوردار است در نتیجه قیمت بالاتری نسبت به قفل های معمولی دارد.
  • گاها دچار خطا و ارور می شود : سیستم قفل برقی نیمه هوشمند است. بنابراین به دلیل نوسانات برق یا دستکاری سیستم دچار مشکل می شود. و در صورت ایراد تا برطرف نشدن مشکل درب باز نمی شود.
  • عدم نصب بر انواع درب : قفل برقی تنها برای درب های سنگین و آهنی مناسب می باشد و برای درب های سبک و چوبی وصل نمی شود.

در نتیجه انتخاب بین قفل های سنتی و قفل برقی به چندین شرایط از جمله بودجه و میزان حساسیت در امنیت وجود دارد. اما با پیشرفت تکنولوژی در آینده نه چندان دور همه قفل ها به قفل هوشمند تبدیل خواهند شد.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی است. در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *