مقالات

نظارت بر ویدئو IP و اثربخشی نرم افزار تجزیه و تحلیل

نظارت بر ویدئو IP و اثربخشی نرم افزار | کیانسل

از کیفیت تصویر و ویژگی های داخلی گرفته تا مقیاس پذیری و سهولت نصب، محاسن دوربین های امنیتی IP به خوبی مشخص شده است. این روزها، شما می توانید طیف گسترده ای از برنامه های مفید را پیدا کنید تا قابلیت های سیستم نظارت بر ویدئو IP و اثربخشی نرم افزار تجزیه و تحلیل را بتوانید بیشتر گسترش دهید.

تولیدکنندگانی مانند Axis ،WatchNET و D-Link محصولات نظارتی خود را با نرم افزار تجزیه و تحلیل طراحی شده اند که برای پشتیبانی از طیف گسترده ای از کارهای مربوط به امنیت و غیر امنیتی طراحی می کنند.

چه در محصول تعبیه شده باشد و چه به عنوان یک راه حل اضافی ارائه می شود نرم افزار تجزیه و تحلیل را می توان از طریق دستگاه متصل به اینترنت مانند رایانه رومیزی یا تلفن هوشمند مدیریت کرد.

در اکثر موارد، همچنین می توانید نرم افزار را برای ارسال هشدارها در هنگام شناسایی دوربین، توسط دوربین پیکربندی کنید، مانند اعلان ایمیلی که به شما بگوید چه کسی در منطقه پارک، بدون پارکینگ پارک کرده است یا اینکه بعد از ساعت ها در فروشگاه حرکت شما شناسایی شده است.

این رویکرد فعال، کارمندان امنیتی را برای انجام سایر وظایف آزاد می کند، در حالی که امکان نظارت از راه دور را نیز فراهم می کند.

اساساً نرم افزار تجزیه و تحلیل ویدیو به شما امکان می دهد سیستم نظارت خود را متناسب با برنامه خود تنظیم کنید.

در اینجا نگاهی دقیق تر به برخی از محبوب ترین عملکردهای نظارت بر ویدئو IP و اثربخشی نرم افزار تجزیه و تحلیل می پردازیم:

نظارت بر ویدئو IPتشخیص حرکت:

ایده آل برای بعد از ساعت ها یا مناطق بدون مراقبت، این باعث می شود دوربین فعالیت خود را در یک منطقه از پیش تعیین شده ضبط کند و یک هشدار ارسال کند. قابلیت ها بسته به محصول متفاوت هستند، اما شما می خواهید چیزی را که بیشتر زنگ هشدارهای دروغین مانند اختلالات جوی جزئی و حیوانات کوچک را فیلتر کند.

تشخیص چهره:

این فناوری برای خدمت به اهداف مختلفی از شناخت مشتریان برگشتی یا افراد در لیست سیاه، تا احراز هویت کارمندان به عنوان بخشی از سیستم کنترل دسترسی استفاده می شود.

شمارش افراد و اشیا:

برای خرده فروشان، اندازه گیری میزان مشتری و شناسایی اوج مصرف می تواند بسیار ارزشمند باشد. نرم افزار Analytics برنامه ریزی کارکنان، پیگیری عملکرد مبارزات، بهینه سازی آرایش درون فروشگاه و موارد دیگر را آسان تر می کند.

طبقه بندی اشیا:

بعضی اوقات دانستن تعداد کافی نیست، باید بدانید که در دوربین چه چیزی ضبط می شود. به ویژه با کاربردهای بیرونی، تنظیم اعلان ها برای یک کلاس خاص از اشیا such مانند یک شخص، حیوان یا نوع وسیله نقلیه می تواند مفید باشد.

تشخیص نقض محیط:

این فناوری دست در دست کارکنان امنیتی در محل کار می باشد و خصوصاً با امکانات بزرگ بسیار مفید است. وقتی شیئی یا فردی یک منطقه یا خط از پیش کشیده شده را زیر پا می گذارد، کارکنان امنیتی هشدار داده می شوند و می توانند پاسخ مناسب را انتخاب کنند.

تشخیص Loitering:

همانند تشخیص نقض محیطی، رویدادهای loitering را می توان برای یک منطقه از پیش تعریف شده پیکربندی کرد. با این حال، در این حالت هشدارها فقط هنگامی ارسال می شوند که شی یا فرد برای مدت زمان مشخصی در آن منطقه باقی بماند.

ردیابی خودکار:

نظارت بر ویدئو IPردیابی خودکار راهی مناسب برای هوشمندتر کردن دوربین ثابت است. با استفاده از این نرم افزار، دوربین به طور خودکار یک جسم در حال حرکت یا مجموعه ای از اشیا moving متحرک را در یک منطقه کم بازدید شناسایی و ردیابی می کند.

تخلفات در پارکینگ:

پارکینگ غیرقانونی یک مشکل معمول در مناطق با تراکم بالا است. هر زمان وسیله نقلیه در منطقه بدون پارک متوقف شود، همانطور که کاربر تعریف کرده است، نرم افزار تجزیه و تحلیل ویدیو با ارسال هشدار به پارکینگ کمک می کند.

تشخیص تهاجم:

دوربین های مداربسته فقط زمانی می توانند کار خود را انجام دهند که خط دید آنها واضح باشد، بنابراین به طور طبیعی شما می خواهید بدانید که آیا شخصی قصد دارد مانع آن شود. هشدارهای دستکاری همچنین می تواند در موارد قطع شدن یا حرکت خشونت آمیز شخص، نقش داشته باشد.

همانطور که در بالا ذکر شد، همه برنامه ها مربوط به امنیت نیستند. به عنوان مثال، Axis مجموعه کاملی از برنامه های هوش تجاری را که از طریق سیستم عامل آزاد خود در دسترس می باشد، ایجاد کرده است. این موارد به طور خاص برای بهبود کارایی عملیاتی و تجربه مشتری برای خرده فروشان طراحی شده اند.

به لطف قابلیت همکاری دوربین های امنیتی IP، برنامه های جدید تجزیه و تحلیل ویدئو به طور مستمر برای بهبود امنیت، تولید هوش تجاری و موارد دیگر در حال توسعه هستند.

اگر در فکر بهبود سیستم نظارت خود با تجزیه و تحلیل ویدیو هستید، ABC Security می تواند به شما کمک کند. ما محصولات ابتکاری از نام های برجسته فناوری دوربین امنیتی IP، نرم افزار تجزیه و تحلیل ویدیو و موارد دیگر را تهیه و نصب می کنیم.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی است. در زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *