آموزش, مقالات

ویژگی های جک پارکینگی ایده ال کدام است؟

ویژگی های جک برقی

جک پارکینگی که با نام های جک برقی، جک درب پارکینگ، جک درب ریموت کنترل شناخته می شود. یکی از نمونه تولیداتی است که در حدود 15 الی 20 سال وارد بازار ایران شده است.

امروزه اکثر ساختمان های عمومی و مسکونی مجهز به درب اتوماتیک پارکینگی هستند.

جک پارکینگی از گذشته تاکنون به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند. زیرا علاوه بر افزایش سرعت و ذخیره زمان ، بر زیبایی و امنیت تاثیر مضاعفی داشته است. به طور مثال تصور کنید برای باز کردن درب مجبور به پیاده شدن از خودرو هستید و مجدد برای بستن درب پارکینگ خودرو را باید ترک کنید و یا در ساعات شب که ترس از مزاحمین و سرقت را دارید. با بیان این چند نکته به اهمیت نصب جک برقی آگاه می شوید.

حال با توجه به میزان اهمیت وجود جک پارکینگی یک سری فاکتور برای انتخاب جک پارکینگی (هیدرولیک و جک ریلی) وجود دارد که می تواند جک شما را به یک انتخاب ایده ال تبدیل کند. در این مقاله شما را با ویژگی های جک پارکینگی ایده ال آشنا می کنیم.

جک برقی در دو مدل الکترومکانیکی و هیدرولیکی تولید می شود که هر یک متناسب با کاربری خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

  • جک هیدرولیک برای درب های سنگین و با تردد زیاد نصب می شود. با نصب قفل برقی نیز می توانید امنیت ورودی را افزایش دهید. همچنین این جک قیمت بالاتری نسبت به الکترومکانیک دارد.
  • جک الکترومکانیک قابل استفاده برای درب هایی با میزان تردد نسبتا پایین و حداقل 50 واحد می باشد که قیمت کمتری دارد.

مزایای نصب جک پارکینگی

نصب جک درب پارکینگ مسلما علاوه بر سهولت در رفت و آمد و راحتی مزایای دیگری هم دارد :

  • ایجاد امنیت و آرامش
  • دارای قطعات هوشمند برای حرکت درب
  • صرفه جویی در زمان

ویژگی های جک پارکینگی ایده آل عبارتند از:

یکی از مسائل مهم در خرید جک برقی توجه به مشخصات ساختمان است که علاوه بر موارد ذیل، توجه به کیفیت، گارانتی، برند و قیمت از اهمیت بالایی برخوردار است. پیشنهاد می شود در صورت عدم تجربه از افراد ماهر و فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید.

  1. وزن هر لنگه از درب
  2. میزان رفت و آمد (مسکونی، اداری، تجاری)
  3. طول و عرض هر لنگه از درب ها (مسکونی، ویلایی، کارخانه و…)
  4. موقعیت و مکان نصب جک برقی

بررسی تک به تک موارد بالا شما را به بهترین انتخاب برای رسیدن به یک جک ایده آل و مناسب نزدیک تر می کند .

وزن هر لنگه از درب

وزن رفت و آمد و طول و عرض درب حتما باید بطور دقیق بررسی شود، چرا که اول از همه شما می دانید که جک باید بازویی (هیدرولیک) باشد یا کشویی و این امر خود یک گام بلند در راستای انتخاب ویژه می باشد.

و بعد از انتخاب بین دو گزینه بازویی و کشویی حتما باید به باقی موارد که بسیار مهم هستند توجه داشته باشید از جمله:

یک جک ایده ال و خوب باید استانداردهای که بر حسب پارامترهای از جمله شرایط محیطی و استاندارهای جهانی را داشته باشد که بر حسب این پارامترها در ایران هماهنگی داشته باشد.

دقت در تولید جک اتوماتیک

بعد از طراحی داشتن استاندارهای قابل قبول به تولید محصول می رسیم که حتما باید از قطعات مرغوب و حرفه ای استفاده شود. البته نیروی حرفه ای در ساخت  قابل اهمیت می باشد. لذا داشتن ابزار و دانش بدون داشتن یک کارشناس ذبده اصلا امکان پذیر نیست.

مشورت با کارشناس نصاب حرفه ای

قبل از خرید باید از کسی که در این زمینه فعالیت دارد مشورت بگیرید تا چند ویژگی که در بالا گفته شد بررسی و تائید شود. قطعا کارشناسان کیانسل که سال هاست در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی فعالیت حرفه ای دارند می تواند یک گزینه ی مناسب باشد.

نصب اصولی جک پارکینگی

نصب و راه اندازی جک پارکینگی خود یک پروسه حائز اهمیت است زیرا این کار ظرافت و دقت حرف اول  را می زند. ممکن است در نصب اشتباه و خساراتی به وجود بیاید. از جمله خرابی یا شکسته شدن قطعات درونی و درست عمل نکردن جک اتوماتیک که شما را متحمل به نتیجه گیری هزینه های گزافی کند.

بنابراین شما حتما باید ویژگی های از جمله وزن، طول و عرض، میزان رفت و آمد را در نظر داشته باشید سپس خرید اصولی و انتخاب یک کارشناس حرفه ای پرداخت و بتوان سال ها از جک اتوماتیک خود استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی استدر زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *