آموزش, مقالات

عملکرد درب اتوماتیک بر روی پنل های خورشیدی چگونه است؟

عملکرد درب اتوماتیک بر روی پنل های خورشیدی

امروزه جوامع به دنبال گسترش استفاده از انرژی های پاک و طبیعی هستند و از طرف دیگر صرفه جویی در مصرف برق و هزینه های زیاد آن می باشند. یکی از چند کاری که برای استفاده بهینه از نیروی برق، برقراری ارتباط و عملکرد درب اتوماتیک بر روی پنل های خورشیدی می باشد.

عملکرد درب اتوماتیک بر روی پنل های خورشیدی به چه صورت است؟

به پنل هایی که متشکل از سلول های خورشیدی، مبدل ها و باتری ذخیره کننده انرژی، ساخته شده اند قابلیت انتقال انرژی را نیز دارند.

اگر این تکنولوژِی را در تمامی وسایل های مصرفی استفاده کنیم ابتدا از هزینه های بسیار برق صرفه جویی کرده ایم.

ثانیا انرژی مصرفی پاک طبیعی است و یک گام بلند برای محافظت از محیط زیست می باشد و عمر زمین را طولانی تر خواهد کرد.

رابطه درب های اتوماتیک با پنل خورشیدی در چیست؟

همانگونه که از عملکرد درب اتوماتیک بر روی پنل های خورشیدی گفته شد وظیفه اصلی پنل های خورشیدی تبدیل انرژی فوتون های خورشید به جریان الکترونیکی و انتقال این جریان به سیستم انرژی خورشیدی برای تولید برق خورشیدی می باشد.

حال طی فرآیندی از دریافت انرژی خورشید فوتون های خورشیدی، باردار می شوند که ارتباط مستقیمی به سیستمی خاص اتمی دارد.

در کفایت ولتاژ و جریان خروجی به ترتیب 12 ولت، 24 ولت، 48 ولت با توان های 50 وات، 100 وات، 200 وات و 250 وات رایج برای استفاده در سیستم های انرژی خورشیدی است.

با توجه به اینکه درب های اتوماتیک مدام در حال حرکت نیستند می توانند برای تامین برق و انرژی از گیت های خورشیدی استفاده کنند که بهترین گزینه، خانه های شخصی مانند ویلاها و کلبه های روستایی است.

تکنولوؤی دربازکن پارکینگی پیشرفت عظیمی در سال های اخیر داشته است، گیت خورشیدی solar cell سلول های خورشیدی برای درب های DS و مزایای بیشتر آن از قبیل تولید تغذیه رایگان که فاقد ضررهای برای محیط زیست و … است.

در هنگام نصب و استفاده از گیت های خورشیدی باید به مواردی توجه داشت که از جمله:

نوع درب اتوماتیک مورد استفاده:

درب ها در نوع های متفاوتی از جمله ریلی و بازویی در بازار موجود هستند که کارکرد آنها نیز با یکدیگر یکسان نمی باشند مانند مصارف تجاری و مسکونی که توان مصرفی آن متفاوت است که باید با توجه به نوع درب و کارائی گیت ها سفارش داده شوند.

منطقه مورد نصب:

باید در جایی باشد که بیشترین میزان نور را دریافت کند.

فروشگاه اینترنتی کیانسل یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سیستم های امنیتی حفاظتی و نظارتی استدر زمینه های دوربین مداربسته، جک پارکینگی، آیفون تصویری، راهبند و کرکره برقی می باشد. هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت تمام و کمال مشتریان خود می باشد با توجه به این هدف از پرسنل ذبده و کارآمد استفاده کرده است و برای بهبود شرایط می کوشد تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *